mandag 2. august 2010

02.august 2010

Villhesten og jeg. Dessverre ville han ikke ha meg på. Det var kanskje like greit for hesten. He he.
Når ørnen sirkler over deg betyr det lykke.

Fantastisk flotte fugler

Vi dro innom kafeen i Pine Ridge for å se etter Poor Bear, men der traff vi hans bror Lauren istedenfor. Vi ble invitert med bort til en annen bror, Clifford. Det var jo litt av en overraskelse. Clifford er den indianske Presidenten for motorsykkelgjengen Bandidos. Denne familien er Betty`s nevøer og Big Foot var deres oldefar. Her fikk vi en del historie og vi ble godt mottatt. Så godt at vi ble invitert på festen etter marsjen på lørdag + at Gørill og jeg fikk en tur på en Harley Davidson. Det var en fantastisk følelse å "ri" med Clifford på hans Harley over slettene, kjenne vinden og friheten. Så på lørdag skal vi altså "ri" med Bandidos og mange andre som starter på Camp Justice. Vi håper selvfølgelig på at en av gutta har et ledig sete sånn at vi også kan "ri" over reservatet.

Nå "rir" vi ut på prærien





Vel blåst. Dette ble jo en luftig tur.

Gørill er født til å "ri" på en Harley



Erik koser seg stort med sine nye venner


Clifford ga Erik en Harley i miniatyr made in China. Vi mobba han litt for det. Overraskelsen ble stor da en av brødrene hentet et hellig Lakota-kjede og overrakte det til Erik. Nå var vi godtatt i Elk-"klanen". Jeg ble litt rørt, jeg kan jo mye om deres historie og vet hva det betyr for dem. 




Vi takket for oss og dro videre til Brannstasjonen. Erik har jo fått nye venner og de hadde invitert oss dit. Der ble det omvisning, utveksling av mange historier og latteren satt løst. Enda en perfekt dag i mitt kjære Pine Ridge. Det ble atter en sen kveld innen vi kom tilbake.

Ingen kommentarer: